Tevredenheid

Uw mondgezondheid is bij ons in goede handen. Uit ons tevredenheidsonderzoek onder een deel van de patiënten blijkt dat men ons waardeert met een 8,6 en daar zijn we trots op!
Resultaten onafhankelijk onderzoek:
Klantvriendelijkheid 9,0
Tandheelkundige behandeling 9,0
Organisatie van de zorg 8,8
100% beveelt ons aan

Patiënten zijn tevreden over onze zorg. Hieronder treft u enkele reviews:
''Zeer goede ervaringen met deze praktijk. Daarnaast vind ik de verwijzingen via Zorgmail naar de tandarts prettig''

 '' De mondhygiënist reinigt op prettige wijze mijn gebit, de poetsadviezen zijn duidelijk en goed uitvoerbaar. Eindelijk geen last meer van bloedend tandvlees. Top Praktijk!" 

" Prima behandeling en adviezen! Ruim voldoende tijd voor luisteren naar en beantwoorden van mijn vragen en het geven van duidelijke informatie. Behandeldoelen worden samen gemaakt''

" De mondhygiënist constateerde parodontitis. Dit is verholpen door een grondige professionele gebitsreiniging met verdoving. Het resultaat mag er zijn; een gezonde gebitsfundering en een frisse smaak''

'' Fijne behandelaars, vriendelijke ontvangst, leggen goed uit, heel deskundig, persoonlijke aanpak en geïnteresseerd. Dankzij de behandeling een fris gebit en gezond tandvlees!''

'' Nauwelijks uitloop bij afspraken. Wordt goed gecommuniceerd en geluisterd. Mijn gebit wordt keurig en met aandacht schoongemaakt''

 

Wij zijn er graag voor u en en doen natuurlijk ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De behandelend mondhygiënist zal al het mogelijke doen om u de zorg te bieden die nodig is.
Het kan gebeuren dat u niet geheel tevreden bent: Laat ons dit weten en zoeken naar een passende oplossing. Indien deze oplossing niet aan uw wensen voldoet, kun u een klacht indienen.

Wanneer uw behandelend mondhygiënist lid is van NVM-Mondhygiënisten valt deze zorgverlener onder de klachtenregeling van Stichting Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht. Zij zijn een onafhankelijke partij en ondersteunen zowel de patiënt als organisatie bij het vinden van een oplossing. Dit betekent dat ze onpartijdig zijn en proberen te bemiddelen bij klachten. 

Via de e-mail naar mondhygienisten@eckg.nl of per post naar Lombokstraat 20, 2022 BJ, Haarlem

Bent u tevreden? Vertel het verder!! Heeft u aan- of opmerkingen? Schroom niet en Stel ons op de hoogte. Uw aan- en opmerking is brandstof voor verbetering!

Zo werken wij samen aan optimale mondzorg, kwaliteit & tevredenheid!